دانلود

سينمای ما ::

   



  • نگاه شوخ: بالاخره فشار داد یا نه؟!
    گذشته به روایت از خودگذشتگان: اگر مسعود كيميايي، داريوش مهرجويي و عباس كيارستمي فيلم «گذشته» را ساخته بودند!
  •  
  • برسد به دست اصغر فرهادی: توی این شرایط هر اطمینانی مشکوکه!
    نگاه جدي: رقص در غبار زندگي
  •  
  • نگاهی به فیلم «هیس! دخترها فریاد نمی‌زنند» ساخته پوران درخشنده
    چهره شوم يك معضل كه با آداب و رسومی از ریخت‌افتاده تزیین‌ شده است
  •  
  • یادداشت کیومرث پوراحمد درباره اصغر فرهادي و «گذشته»
    دمت گرم و سرت خوش باد آقای فرهادی!
  •  
  • انتقاد سایت «شبکه ایران» از موج انتقاد به مدیریت سینمایی در دروران تازه: شمایی که این روزها شجاع شدی، نگران از دست‌دادن رانت‌ها نباش
    انتقاد کردن با دریافت مزایای ریز و درشت مدیریت تحت امر شمقدری جور درنمی‌آمد!
  •  
  • زمان به اين سوال پاسخ خواهد داد
    آیا «گذشته» اثری ماندگار در کارنامه‌ اصغر فرهادی است؟
  •  
  • "سينماي ما" مطرح ميكند: آيا سینمای مهرجویی تمام شده است؟
    فلسفه ندانم گرای لااِدریون یا اصالت لذت اپیکوری با برچسبِ حكيم عمر خیام!
  •  
  • نقدي بر برنامه يكشنبه «ماه عسل» و پاسخ دست‌اندركاران برنامه: برانگیختن احساسات به چه قیمت؟!
    ببخشید اگر دیده شدیم/ امیدوارم روز به روز بیشتر دیده شوید
  •  
  • جدول اظهار نظرها و ستاره‌دادن منتقدان به فيلم تازه اصغر فرهادي
    «گذشته» از نگاه 28 منتقد و نويسنده سینمايي كشور چه‌گونه فيلمي است؟
  •  
  • شور و شيون و شلوغي در فقدان استاد، يك سال هم دوام نداشت
    چرا تماشاخانه سنگلج در مراسم اولین سالگرد درگذشت استاد حمید سمندریان سوت و کورتر از هر زمان دیگری بود؟
  •  
  • دو منتقد سينماي ايران درباره فيلم تازه اصغر فرهادي گفت‌وگو كردند
    مجموعه فضای نقدی که حول و حوش این فیلم شکل گرفت، شتاب‌زده و عصبی بود/ اگر فرهادی آدم محترم و دوست‌داشتنی‌ است، دلیل نمی‌شود نسبت به او صادقانه موضع نگیریم
  •  
  • نقد پیتر برادشاو بر «گذشته» ساخته اصغر فرهادی در "گاردین": کالبدشکافی دردناک یک رابطه
    تداوم انرژی و خلاقیت فرهادی در فیلم‌سازی آدم را تسلیم می‌کند
  •  
  • نگاه روانشناسانه بر «گذشته» ساخته اصغر فرهادی: با گذشته چه کنیم؟
    ما ایرانی‌ها بیشتر ترجیح می‌دهیم «گذشته» را کتمان کنیم
  •  
  • بخش ششم از سری موسیقی فیلم‌های برگزیدهٔ تاریخ سینما را این جا بشنوید:
    میکس ساوندترک «سینمای ما»: کلاسیک‌های مسلم
  •  
  • ویتوریو دسیکا در ۱۱۲ سالگی
    بیانیه‌های انسانی و شفقت در نما به نما
  •  
  • نقد و خلاصۀ داستان فیلم تازۀ گلشیفتۀ فراهانی را در «سینمای ما» بخوانید
    با وجود اینکه نقش‌ چندان محکم نوشته نشده [گلشیفته فراهانی] يك بازی قدرتمند و احساساتي خالص ارائه مي‌كند
  •  
  • قرن میکروسکوپ، بستنی، گالیله و رنه دکارت:
    ده فیلم بزرگ تاریخ سینما که داستانشان در قرن هفدهم رخ می‌دهد - بخش دوم
  •  
  • قرن جنگ‌ها، کلاه‌گیس‌ها و محاکمۀ جادوگران و محارب
    ده فیلم بزرگ تاریخ سینما که داستانشان در قرن هفدهم رخ می‌دهد - بخش اول
  •  
  • دربارۀ موسیقی متن درخشان فیلم «آسانسور به سوی سکوی اعدام» + موسیقی فیلم برای دانلود + آلبوم تصاوير
    آسانسور، جاز، یک شب زمستانی و یک آمریکایی در پاریس ... با یک ترومپت
  •  
  • تحلیل هفته‌نامۀ "نووِل اوبزرواتور" فرانسه درباره فیلم «گذشته»
    اصغر فرهادی ما را با گام‌های آهسته در هزارتویی می‌گرداند و مسحورمان می‌کند
  •  
  • یادداشت فرشته طائرپور به بهانه فضای تازه در حوزه فرهنگ و هنر
    سينماي ايران بدهي‌اش را به آدم‌هاي درجه سه و چهار خود پرداخته است
  •  
  • یادداشت امیرحسین علم‌الهدی درباره انتخاب فیلم ایرانی برای اسکار
    از اسکار آمریکایی پارسال تا اسکار آمریکایی امسال؛ موضوع فرقی کرده است؟
  •  
  • در "سینمای ما" دانلود کنید
    کتابچۀ «سرگیجۀ» هیچکاک، ویژۀ ۵۵ سالگی فیلم [لينك دانلود تازه]
  •  
  • گزارش اختصاصي "سينماي ما" از فستيوال فيلم ادينبورو
    روز آخر: صدسال سينمای هندوستان در ۱۵۰ دقیقه و رازهای رمزآمیز‌ترین مرد سینمای فرانسه
  •  
  • گزارش و تصاويري از طولانی‌ترین فیلمِ تاریخ سينما كه ۲۴ ساعت طول مي كشد
    ساعت‌سازِ جهان: مونتاژی از تکه‌های چند هزار فیلم که در کلام یا تصویرشان به زمان و ساعت ارجاع ميشود
  •  
  • در ستایش ژان پیر لئو
    نیمی تروفو/نیمی گدار: ماجراهای آنتوان
  •  
  • گزارش روزانه اختصاصی "سینمای ما" از فستیوال فیلم ادینبورو
    روز ششم: صبح در مرده‌سوزخانه، ظهر در حوالی شون کانری شیرفروش، شب با منتقدان آوازه‌خوان
  •  
  • گزارش روزانه اختصاصی "سینمای ما" از فستیوال فیلم ادینبورو
    روز پنجم: کشف یک شاهکار دوزخی + فستیوال تیم فوتبال کارگردان‌ها در مقابل بچه‌های محل
  •  
  • گزارش روزانه اختصاصی "سینمای ما" از فستیوال فیلم ادینبورو
    روز چهارم: روبر برسون به بحران اقتصادی یونان واکنش نشان می‌دهد/ دو فیلم صامت جان فورد به عنوان سوغاتی
  •  
  • آخرین وضعیت پرونده مجری سیما از زبان بانوی شاکی: حکم ۸۰ ضربه شلاق تا هفته آینده در دادسرای ارشاد و مفاسد اجتماعی اجرا خواهد شد
    فقط به‌خاطر به هم نخوردن زندگی خانوادگی شما رای دیوان عالی کشور را منتشر نکردم/ اگر یکبار به کرده خود اعتراف می‌کردید شاید طناب نجات خدا به کمر شما بسته می‌شد
  •  
  • تحلیل خواندنی ژان کلود کاریر درباره فیلم «گذشته» ساخته اصغر فرهادی
    آینه‌ این مسافر صادقانه‌تر و عمیق‌تر از ‌آینه‌ایست که خودمان در این کشور داریم/ چه بیهوده است که ما در جستجوی یک گذشته مشترکیم
  •  
  • گزارش روزانه اختصاصی "سینمای ما" از فستیوال فیلم ادینبورو
    روز سوم با صداهایی تازه از ایران: زیباترین و شاعرانه‌ترین ادای دین به سينماي مسعود كيميايي +یک فیلم علمی تخیلی آوانگارد ایراني درباره فقر
  •  
  • گزارش روزانه اختصاصی "سینمای ما" از فستیوال فیلم ادینبورو
    روز دوم: دردسرهاي فلیسیتی جونز زيبا، مانيا اكبري و تداوم تجربه "بيست انگشت"، اثاث كشي به اتاق درک جارمن مرحوم و راهنماي فاشيست شدن!
  •  
  • یادداشت مهرزاد دانش درباره «گذشته» ساخته اصغر فرهادی و اکران آن در ایران
    نقبی به ذهن تاریخی اجتماعی ما ایرانیان: آیا گذشته‌ها را می‌توان‌‌ رها کرد؟
  •  
  • گزارش روزانه اختصاصی "سینمای ما" از فستیوال فیلم ادینبورو
    روز اول: مراسم فرش قرمز و ژاک تاتی خراسانی که گره‌زدن کراوات بلد نیست!
  •  
  • فرزاد جمشیدی با انتشار نامه‌ای پُر سوز و گداز و حق به جانب از اجرای برنامه‌های تلویزیون خداحافظی کرد
    اگر آنچه درباره‌ فرزاد جمشیدی گفته‌اند حقیقت دارد، چه وقیحم من که باز هم روبه‌روی چشم سیاه دوربین بنشینم
  •  
  • یادداشت مسعود کیمیایی به بهانه صعود تیم ملی فوتبال به جام جهانی برزیل: هر پیروزی یک لبخند برای ماست
    این شادی‌ها تعبیر مسلم تحقیرها و شکست‌هایی است که مردم با آنها می‌خواهند مرهمی بر زخم‌هایشان بگذارند
  •  
  • انتقاد هانیه توسلی از حامد کلاهداری، کارگردان «پایان‌نامه»: بدرفتاری‌هایتان را فراموش نخواهیم کرد
    چرخش یک روزه شما بعد از انتخابات پرشور 92 نامی جز فرصت‌طلبی ندارد
  •  
  • اگر کمی بیش‌تر زنده می‌ماند امروز تولد ۷۱ سالگی‌اش را جشن می‌گرفت
    به یاد راجر ایبرت در روز تولدش + ايبرت و اسكورسيزی
  •  
  • نقد کتاب «تاریخ اجتماعی سینمای ایران» نوشتۀ حمید نفیسی
    اولین کتاب آکادمیک دربارۀ تاریخ سینمای ایران، حاصل سی سال تلاش یک تنه
  •  

     1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 > >|




    mobile view
    ...ǐ� �� ���� ����� ������� �?���?�


    cinemaema web awards



    Copyright 2005-2011 © www.cinemaema.com
    استفاده از مطالب سایت سینمای ما فقط با ذکر منبع مجاز است
    کلیه حقوق و امتیازات این سایت متعلق به گروه سینمای ما و شرکت توسعه فناوری نوآوران پارسیس است

    مجموعه سایت های ما: سینمای ما، موسیقی ما، تئاترما، فوتبال ما، بازار ما، آگهی ما

     




    close cinemaema.com ژ� ��� �?��� ��� ���?���